Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Nokton to ultra jasne obiektywy, które umożliwiają swobodną pracę w każdych warunkach oświetleniowych. Jednocześnie cechują się zdumiewającą optyką, która obejmuje m.in. element pływający, soczewkę obustronnie asferyczną czy szlifowaną przednią soczewką asferyczną o ultra wysokim współczynniku załamania światła. Model ten cechuje się stosunkowo kompaktową budową, dzięki czemu doskonale uzupełnia korpusy aparatów Nikon Z.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nokton 35 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 61,9 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 35 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii krajobrazowej czy portretowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Sony E z matrycą APS-C. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Fujifilm X. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światłosile f/2, który oferuje apochromatyczną konstrukcję, wykorzystującą dwustronne elementy asferyczne i 5 elementów z anomalną częściową dyspersją. Solidna, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw sprawdzi się w każdej sytuacji zdjęciowej.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm i światłosile f/2, który oferuje apochromatyczną konstrukcję, wykorzystującą dwustronne elementy asferyczne i 2 elementów z anomalną częściową dyspersją. Solidna, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw sprawdzi się w każdej sytuacji zdjęciowej.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh. Do aparatów pełnoklatkowych i APS-C.
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Stałoogniskowy obiektyw dla miłośników instrumentów optycznych o wyjątkowej mobilności. Kombinacja ogniskowej długości 40 mm z maksymalnym otworem względnym f/2.8 pozwoliła uzyskać ekstremalnie kompaktowe rozmiary przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu, typowej dla obiektywów Voigtlander. Niniejszy obiektyw to prawdziwy "must have" dla miłośników fotografii reportażowej i tzw. "streetu".
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
Apochromatyczny obiektyw z maksymalną skalą powiększenia wynoszącą 1:2 i zaawansowaną konstrukcją optyczną. Został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
Voigtlander Macro APO Ultron 35 mm f/2.0 do Fujifilm X to makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów FujiFilm X z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.